Pages

Suka Blog Ini??

Wednesday, February 16, 2011

Cara Mudah Buat Duit Online

Anda masih mencari-cari peluang untuk mencari duit poket lebih? ikut cara yang akan saya tunjukkan, dan anda akan dapat mencari wang secara separuh atau sepenuh masa melalui internet.
pelbagai cara yang ada atas muka bumi ni, cuma atas kemahuan dan kecerdikan masing-masing untuk merebut sebarang peluang..
Ramai orang (termasuk saya lah) memilih untuk menjual produk orang lain untuk mendapatkan wang komisyen, pelbagai jenis barangan ada melalui internet, dengan offer yang lumayan bagi sesiapa yang berjaya menjual barangan mereka. Ini semua adalah dunia 'Affiliate Marketing'

Langkah pertama: Pilih Barangan yang betul2 boleh menguntungkan dari segi komisyen dan peluang untuk produk itu laris dengan sendiri, iaitu tanpa perlu kita bersusah payah mengiklankan produk itu..contoh: produk kuruskan badan, produk untuk cantik dan produk untuk cepat kaya, untuk memilih produk saya syorkan anda join clickbank dan commission junction. Daftar adalah percuma dan komisyen dibayar tepat pada masanya..
click disini untuk daftar www.clickbank.com

Langkah Dua : Untuk mengiklankan produk untuk dijual, ramai memilih untuk menulis artikel berkenaan produk tersebut, ini adalah terbaik bagi menarik perhatian pembeli kerana ada maklumat mengenai produk dengan detail. di dalam artikel dimasukkan juga  special link yang mana setiap click yang diterima direkod secara automatik. kalau anda mempunyai web sendiri lagi senang, iklankan saja link produk tersebut. Jika ada sebarang jualan melaui link tadi, komisyen yang dijanjikan akan dibayar secara automatik..ini adalah kelebihan internet,semuanya automatik..
 

2 comments:

  1. Rhino service sdn,bhd di sungai besi,kuala lumpur..Memerlukan pekerja bermotivasi sebagai technician enviroment untk membuang minyak@ sisa2 pepejal paip2 trsumbat dengn advance machine...setelah BERPENGALAMAN anda bpeluang buka kontrak sendiri dengn hotel2 seluruh malaysia.. sekitAR tmpat kerja high class hotel,kfc&restaurant,,,,,tiada kelulusan+umur 17 tahun ke ats.......bimbingan diberi oleh pakar technician....first gaji 800 sebulan kerja dlm sehari kadang2 2,3 jam sahaja...ada overtime,triple gaji& bnyk elaun2..outstation smpai kt luar negeri&oversea=high pay...free air-cond house disediakan brdekatan tmpat kerja.....=)....berminat sila hubungi opis mrs liza= 0122206389 or call me syahir@black(chief technician)=0135895944

    ReplyDelete
  2. MAU KUAT TAHN LAMA.http://yatsjualhajarjahanam.blogspot.com/

    ReplyDelete