Pages

Suka Blog Ini??

Monday, December 5, 2011

Cara mendapatkan niche yang lumayan

Setelah akaun anda dicipta, anda akan perlu untuk memilih produk Clickbank yang baik untuk mempromosikan. Berikut adalah empat idea mudah yang akan membantu anda mencari niche anda untuk memulakan:

    
* Minat dan Hobi Anda
            
Ini perlu di mana anda mula cari idea. Adakah anda suka golf? Adakah anda akan berkahwin pada tahun hadapan atau anda baru-baru ini berkahwin? bagaimana dengan poker? Adakah anda suka melancong? Tidak kira apa hobi anda atau di mana kepentingan anda berbohong, terdapat produk Clickbank di dalamnya. Oleh kerana anda sudah memahami, anda sudah bersedia untuk memulakan pemasaran produk dan akan mula menjual.
    
* TV dan Majalah
            
Apa yang hangat di TV dan di majalah-majalah sekarang? Adakah anda melihat banyak iklan untuk program penurunan berat badan? Bagaimana dengan produk kerugian rambut? Atau untuk produk"Peningkatan kelakian" Anda tidak boleh mendapatkan produk yang tepat dalam Clickbank, tetapi anda akan mendapati produk yang memenuhi keperluan asas - "Seperti bagaimana untuk menghentikan keguguran rambut seperti saya"
    
* Forum
            
Ini boleh menjadi tempat yang hebat untuk saya bagi idea-idea pemasaran. Sebagai hakikatnya, ini merupakan satu rahsia yang begitu kuat yang biasanya anda perlu membayar! Anda mungkin sudah menjadi ahli satu atau dua forum dalam hobi anda atau kawasan-kawasan lain yang menarik minat anda. Apakah perkara-perkara yang orang-orang yang bertanyakan soalan yang berkaitan dalam forum ini? Jika anda melihat ramai orang yang meminta bantuan tentang topik yang sama atau serupa, terdapat keperluan yang anda boleh mengisi. Sebagai contoh, salah satu tema yang biasa dalam satu forum perkahwinan talian ialah "Bagaimana saya boleh dapatkan RM1000 sebelum hari perkahwinan saya?" Ini akan menjadi niche yang kuat yang disasarkan untuk usaha pemasaran anda.
    
* Peristiwa-peristiwa Semasa
            
Adakah terdapat mana-mana peristiwa-peristiwa semasa dalam berita yang anda boleh gunakan untuk dasar pemasaran anda? Ini adalah strategi yang jarang digunakan tetapi yang boleh mendapatkan anda trafik dengan persaingan yang sedikit atau tiada. Sebagai contoh, semasa perlawanan bola sepak Piala Dunia baru-baru ini, carian Google yang berkaitan dengan bola sepak mencecah tinggi sepanjang masa. Ini akan mempunyai peluang yang sempurna untuk mempromosikan e-book yang berkaitan dengan bola sepak-.

No comments:

Post a Comment