Pages

Suka Blog Ini??

Monday, December 5, 2011

Trafik Automatik ke website

Anda mungkin sudah memulakan Blog atau laman web bagi Perniagaan Online anda.Adakah Pembeli yang berpotensi berpusu-pusu mengunjungi ke web atau blog anda? Anda atau mungkin tidak tahu bahawa Direktori Submitter Laman Web dengan cepat menjadi satu cara yang amat popular dan mudah untuk mendapat kualiti dan ranking pages dan salah satu pautan ke laman web anda.

Ini jenis pautan dengan tepat apa yang enjin carian seperti google,yahoo ataupun Bing cari. Laman web dengan lebih berkualiti, salah satu syarat yang biasanya akan kekal lebih lama dalam ranking enjin carian.

Dengan itu berkata, terdapat beberapa laman web program penyerahan directory di pasaran. Yang terbaik dan paling mudah untuk digunakan ialah program baru yang diwujudkan oleh Brad Callen, dipanggil Directory Submitter.

Perisian pada masa ini mengandungi seluruh direktori laman web 1700, semua percuma. Ia adalah program yang paling baik dan cepat telah dicari, hanya semua yang anda perlu lakukan adalah:

1. Input butiran laman web anda (iaitu tajuk, penerangan, URL, dan lain-lain) ke dalam perisian

2. Klik pada direktori web yang anda mahu untuk hantar link website anda

Dan kemudian program ini secara automatik akan mengisi butiran laman web anda. Kemudian, anda hanya klik butang submit dan laman web anda dengan serta-merta diserahkan kepada direktori. Kemudian, anda boleh bergerak ke direktori seterusnya, melalui senarai itu, dan oleh masa yang anda selesai, anda akan mempunyai kira-kira 1500 pautan atau backlink percuma dan ini cara meningkatkan trafik ke laman web anda.

Saya tidak dapat berfikir dengan cara yang lebih mudah untuk mendapatkan link. Sudah tentu, jika anda akan mendapat link ini dengan cepat, ia penting untuk mengubah tajuk laman web anda (teks utama) tiap-tiap 20-30 pautan atau membuat benda kelihatan lebih semula jadi untuk enjin carian.

Anda boleh lakukan ini dengan mudah melalui Submitter Direktori apabila anda membuat projek anda pada mulanya.

Yang penting perisian ini sentiasa dikemaskini

Untuk maklumat lanjut software 

Click Sini







No comments:

Post a Comment